marți, 3 februarie 2009

ABOUT SEX ep 9 ( relatiile )

A fi atras de cineva este ceva excitant, dar poti avea o stare de nerabdare sa afli daca cealalta persoana simte la fel pentru tine. Daca o întâlnire duce la o relatie, acest lucru poate fi foarte benefic pentru tine: vei avea pe cineva (care nu face parte din familie) cu care sa îti împarti timpul si în care sa ai încredere, etc. Sexul este o parte importanta a multor relatii. Nu neaparat actul sexual propriu-zis, ci si sarutul, atingerile. Nu trebuie sa faci sex cu cineva pentru ca te întâlnesti cu acea persoana.Prima întâlnire doua puncte de vedere:"Prima fata cu care m-am întâlnit a fost Laura, o colega de clasa. Cred ca si-a facut o parere foarte proasta despre mine. Am fost la film si, imediat ce ne-am asezat, eu am încercat sa o sarut. Ea mi-a raspuns oarecum, iar eu m-am gândit: <> si i-am bagat mâna pe sub bluza. Nu prea a fost de acord cu asta, spunându-mi ca vrea sa mearga acasa. Dupa un timp mi-am dat seama ce lucru stupid am facut. Nu poti grabi lucrurile, deoarece nu tuturora le plac exact si în acelasi timp lucrurile care îti plac tie."Desi îl placeam pe Ionut, când am iesit împreuna a fost un esec total. Am fost la film, dar nu am putut sa vad decât doua minute din acel film. Ne-am asezat, s-au stins luminile si apoi tot ce stiu e ca a sarit pe mine. Cred ca am fost prima lui partenera, deoarece saruta groaznic. Dupa aceea mi-a bagat mâna sub bluza, si, totusi era prima întâlnire! Îmi plac acele lucruri, dar vreau sa le fac atunci când am chef."Mergi înainte A avea o relatie poate fi foarte bine. A fi placut de cineva îti poate da senzatii marfa. Multi oameni se simt mai încrezatori atunci când au o relatie. Este greu sa mentii o relatie. Trebuie sa depui eforturi în acest sens. Pot exista tensiuni între parteneri si presiuni din afara. De exemplu prietenii tai îti pot spune ca nu mai petreci timp cu ei.Poti simti ca reputatia ta depinde de persoana cu care te întâlnesti. Este foarte usor sa devii gelos si posesiv si sa te întrebi daca prietena /prietenul tau se întâlneste si cu altcineva. S-ar putea sa nu poti vorbi cu partenerul(a) despre aceste lucruri, dar poti apela la o persoana în care ai încredere. Posesivitatea poate parea la început un semn de dragoste, dar dupa aceea acest lucru enerveaza pe celalalt.Despartirea Foarte putini oameni ramân pentru totdeauna cu persoana cu care au prima relatie. Unii oameni se simt încatusati într-o relatie. Oamenii care stau împreuna doar de dragul de a fi cu cineva nu se simt prea bine si nu sunt potriviti unul pentru celalalt. Relatiile se termina din foarte multe motive. De exemplu pentru ca lucrurile devin prea serioase sau pentru ca unul dintre parteneri se simte folosit sau pur si simplu vrea sa faca altceva. Poate fi foarte dificil sa te desparti, pentru ca poti simti ca ranesti pe cineva. Dar, uneori, despartirea este o usurare pentru amândoi.Vorbeste despre sentimentele tale Acest lucru poate ajuta. Poate sa te faca sa nu te mai simti singur si-ti poate da sansa de a gasi oameni cu aceleasi sentimente ca ale tale. Vorbind cu oameni care au trecut prin acelasi lucru ca si tine îti poate fi de folos. Cei cu care vorbesti pot fi personae pe care le admiri sau cu care te întâlnesti. Persoanele cu cere vorbesti ar trebui sa fie personae cu care te simti relaxat/(a) si în care ai încredere. Poate fi chiar un parinte, daca ai o relatie foarte buna cu acesta. A vorbi cu cei care nu-ti sunt foarte apropiati nu este un lucru bun.

Un comentariu: